Simmat

Älskar att simma! Var till mariebad med Patrick. Lätt när man är allmänt svag för tillfället också! vattnet gör ju man flyter o känner sig lätt och man kan ta det i sin egen tackt. Jag kan ju dock inte gå någonstans utan att göra bort sig. Frågade en dam om jag fick låna en borste? Såg sen hon ju va snaggad så knappast hade hon behov utav att borsta håret.. 

Älskar att simma ut och få kylan mot ansiktet och blicka ut över Mariehamn bäst är det ju vid solnedgång! 


http://www.funofart.com/pools-need-jump-die/

Pooler som ska besökas innan man dör.. 



 Den här på koh Panag Thailand, där jag och Patrick bodde var inte så tokig heller tyckte jag. Vi bar typ ensamma på hotellet såg kanske en person om dagen! Så kändes som man va en kändis som privatbokat hela placet. 








Kommentarer
Postat av: En flicka som är stark

Så härligt att simma och underbara bilder!!

2014-03-01 @ 16:30:12
URL: http://enflickasomarstark.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0