My life

Jag klarade fixa matte betygen, kom in på sjuksköterska utbildningen, fått drömjobbet i sommar i om exakt det jag vill utbilda mig vidare inom. Klarat av en helvetisk personlig sak jag håller privat men som varit allt annat än lätt period, men mycket mycket fina belöningar har jag fått och verkar inte va slut på dem än :) VG i snitt i mina prestationer i skolan, trodde jag aldrig.. Den absolut största utmaningen för mig blir läkemedelsräknknkingen! Eftersom jag suger på matte. Men ska väl fixa även den! Bara leva efter the secret.. Mitt mål är att bli färdig sjuksköterska, utbilda mig till psykoterapeut, skriva en bok om det jag gått igenom, bli känd föreläsare och leva största delen av året i Barcelona och fortsätta va kär i världens bästa kille! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0