Mellan himmel o jord

Nya Emmaus är jätte fint! 


Min present till Sara som kom fram ända till Sverige ;)


Kan fortfarande bli lite sorgsen över Amy ibland..


Jag stod ut med tandställning i 1 år i 26 års åldern! Trodde jag aldrig skulle få hångla igen, kände mig som en fjortis. Men träffa en riktigt najs kärlek ;)


Drömmer om när jag är färdigutbildad, på väg att bli rik och psykoterapeut och har bra pengar nog att köpa en lägenhet i Barcelona och ta bilder som denna jag tog under de fyra månader jag bodde i världens finaste stad!


Är man ledig har man tid med avancerad frukost ja. Är en avokado smoothie med inspiration från Mia!


Känns inte långt borta innan alla våra exotiska djur är utrotade. Ska man berätta till sina barn sen om lejon och tigrar och elefanter som fanns på vår tid men som människan utrotade? Den tanken får mig ibland inte vilja skaffa barn alls. Såg för inte längesedan dokumentären om de sista lejonen som finns kvar i Afrika :( 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0