tralla..

Cyril var en vildhäst idag, vårkänslor kanske? Först skulle han vända om till stallet hela tiden och gå tillbaks och när jag inte ville då svara han med stegringar, bockningar och allt han nu kunde hitta på.. sen kom vi äntligen en bit och då blev han en tickande bomb som explodera iväg i galopp mitt i allt istället, efter typ en halv timme blev han lite snällare mot mig men flög jag iväg i tankar för länge kunde jag hitta oss åt helt fel håll igen :)

Cilla var en lerboll när vi kom tillbaks så hon fick badas och låna min badrock.. Har bjudit några utvalda... på middag i morgon, bästa sättet att få folk ta sig tid, de måste väl ändå äta middag :)











Kommentarer
Postat av: kiko

Är det du eller hunden som skulle behöva vård

2012-03-13 @ 20:25:53
Postat av: Anonym

vård??

2012-03-13 @ 20:37:35
Postat av: kiko

ja ni verkar ju lite konstiga??

2012-03-15 @ 09:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0