suck

Tog tag i det direkt och gjorde närvarouppgiften i alla fall som ska göras varje fredag! Fick bara ett fel och resten rätt men nu har jag mitt första delprov kvar som är lite större och mina anteckningar ska postas/faxas/mailas in till läraren, vågar inte öppna det nu för har bara en timme på mig! Gör det i morgon.. Närvarouppgifterna är inte betygsgrundande men det är delproven. Sen ska jag göra en stor examinationsuppgift om något angående mattematik, blir ju kul.. blä. Ska va klart om en o en halv månad, tycker "deltid" går lite väl snabbt.. Men något som är skönt att att miniräknare alltid får användas och det betyder jag aldrig kan göra sånna slarvfel jag alltid annars gör i min huvudräkning! Så nu kollar jag upp jätte simpla saker som typ 5+7 i miniräknaren haha.. Dåligt för hjärnverksamheten men klarar mig ju undan det för tillfället i alla fall. Behöver inte börja tänka tillbaks hur man ställde upp i trappan och sånna saker som annars tar all tid för att ens kunna lösa det tal jag har framför mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0