lördag

Idag har jag haft mysig dag med mamma på stan, vi har fått tusen ärenden gjorda och då var klockan bara två när vi var färdiga. Åkte sedan och handlade lite sangria tillbehör och när jag kom till kassan var mitt kort borta som jag hade hållit i handen då jag gick in utan väska. Fick åka hem för att hämta mitt andra och ingen hade hittat det jag tappat bort, var ju tråkigt för är på det jag kan ta ut pengar ur automaten det andra är ett mastercard jag bara använder på resor i vanliga fall. I alla fall så när jag kom hem igen ringde pappa och sa att någon tant i huset har mitt kort för det hade hon hittat och tagit hem för hon visste jag bodde här! Så min extrema klumpighet löste sig som vanligt. Blev väckt i morse av Jehovas, blev ni också det? :)

Karin Lannby var en spännande kvinna! som hade en romans med Ingmar Bergman innan hans regisör karriär satte fart..





Sangria och paket till Jenny:



Dagens golden style:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0