Island

Hej det är freedag!! och ledig helg!! Tog ut några timmar jag hade på plus och slutade 13.00. Åkte direkt ut och red en islandshäst prinsessa. Mådis heter hon och är pigg pch busig! Älskar att vara hos min kusin för det är att vara i en dröm fast på riktigt, hon har geter och dom är så coola! höns och ankor :) Precis så som jag vill ha det på min egna gård någon gång.. snart.. Funderar på om jag ska dricka rödvin ikväll eller om jag bara ska laga en smootie, rödvin eller smootiee... svårt val typ. I morgon ska jag göra lite lördags ärenden med mamma och sen tror jag att jag ska och bada med några vänner på mariebad? men jag skulle vilja gå på Ålandsmässan också! nog för att den alltid ändå är skit, men har nästan fått det lite som tradition att hänga som en svans efter pappa på den och tappa bort honom antal gånger.. Åh jag luktar sådär jätte god häst nu! vill inte duscha.. GNÄGG. Det är verkligen vår ute idag.










Kommentarer
Postat av: therese

ååh, jag älskar getter, det är mitt favoritdjur! och hästlukt <3

2012-03-16 @ 19:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0