hos pappa.

Tänker inte sätta min fot i stan före söndagkväll, nog för att vatten finns där också men inget slår det här. Har det med mognad att göra? att hjärnan mognat klart vid 25 eller vad är det för jag har aldrig njutit av natur och sånt förut så som jag kan göra nu. Jag tar in så mycket intryck av allt! min kropp suger åt sig av allt och kan bli överlycklig över att höra en våg slå mot klippan. Är sen jag kom hemifrån Barcelona det hänt något..

Älskar att se spår av flygplan speciellt, älskar ju att sitta i flygplan också :)
I öppningen där ser man alla stora färjor och lastfartyg dra förbi och man kan nästan känna kryssningsfeelingen ända in till land..

Men Sluggo som har kattlucka väljer att stanna inne! knäpp katt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0