herregud då..

Såg just att det nu står sjukskötarutbildningen startar först agusti 2013! inte januari 2013 de sa till mig när jag ringde och frågade förut.. Vad ska jag göra av mitt liv tills dess liksom.. en evighetslång väntan ju. Jag får väl jobba och jobba, resa och resa, vet oavsett jag inte kommer tappa inspirationen till att bli just sjuksköterska. Önskar så jag hade gått vårdinstitutet som grund från början inte dumma student grejen i sverige, då hade jag inte behövt riskera att måsta byta jobb och gå och va ledsen över det. Vill vara där jag är.. Själva väntan på att få starta sjukskötarutbildningen stör mig inte i alla fall, då kommer jag bara va ännu erfarnare och mer redo, sparat mer pengar, hunnit rest lite osv. Skjuter upp sånt här med familj och barn 5 år till bara ;) Skulle gärna vänta i Barcelona om inte annat, ge mig lite vinstpengar i lotto för det tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0