Hemma lördag.

Blev lite mammsjuk så var hem till mamma en sväng men nu är jag hemma igen med ljus i alla lyktor jag har. Älskar tända ljus! Det är nackdelen med sommaren då måste jag vänta tills det blir mörka nätter i agusti innan jag kan typ ha ljus på balkongen i alla fall. Är ganska mysigt att ha en lördagkväll hemma ensam ändå men jag börjar först ett i morgon så borde faktiskt göra något litet i alla fall, får se. Undrar hur de har det där borta på de sju haven.. mina vänner..

Ett par skor jag köpte för en tia, sitter jätte bra och höga är dom. Sen ser ni mitt lilla dipp snacks.
Helger känns inte så speciellt längre, inte sen jag bott i Spanien för där var det helg varje dag lärde jag mig. Man kan dricka ett glas vin till maten/lunchen en vardag, gå ut och festa en vardag, göra allt man kan på en lördag! Om man inte ska jobba tidigt förståss.. och den här känslan hänger kvar i mig, jag behöver inte spara allt gott och mysigt som dipp, vin, ligga i soffan och tänka i tre timmar till helgen, jag gör de när jag känner för.



Skickade bananbild till Sara :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0