helgen som var

Hey! Har haft en fullkomligt underbar helg i Stockholm, för att jag har så underbara, roliga vänner!! I fredags träffade jag Barcelona Josef för en öl på Fridays och i lördags hade jag en rolig dag på stan med Sandra och Jenny! Sandra ska på kryssning hon behövde sånda där neonkläder till ;) så jag och Jenny roade oss i den lustiga affären nån timme, jag tog till och med en dans till sist som finns dokumenterad på film, man blev knäpp av att vara där för länge. I alla fall på kvällen åt vi tapas och drack sangria och firade Saras födelsedag, tror vi var tio stycken! Några av oss drog sedan vidare till "ett ställe" där jag träffade upp en gammal bekant och hans vänner och sen festa vi natten lång. Har i alla fall bara haft såååå roligt! en hel helg omringad av vänner konstant behövs verkligen ibland.

Spansk afton <3





Jag fixa mig till brudtärna




Tidigare på dagen var jag lite mer "hård" hur in i hlvete kan man gå i dessa stövlar undrar jag? höll på slog ihjäl mig.



Romantic escape - misstänker jag flyr iväg på en romantisk flykt med någon snart eller..



Goodmorning stockholm




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0