Då kör vi

Jag har något konstigt sår på sidan av läppen kvällen till ära, brukar få det ibland är inte munsår får är inte ens på läppen men en finne jag skrapat sönder suck. Jaja.. Nu är jag redo! ta mig vart du vill <3
Tänk vilka perffa ögonbryn jag fick sist o slutligen! i tonnåren var det bara två stackars streck :( men sen utbilda jag mig till make up artist och ordna upp det. Nu ser jag dock hårstråna går lite ner, borde fixa det med ögonbryns gele.. Nu är sangiran färdig! har massa kryddor i och ett kryddigt vin jag fick av pappa igår! mumms!! Så dumt med Sangria att det är så tusan gott så man kan inte sluta dricka det, så ikväll har jag ingen konjak i ör att va på den säkra sidan :) Jag har till och med funderat på om det finns något alkoholfritt rödvin? isåfall kan man ju laga och dricka sangria när som helst tänkte jag! och jag skulle kunna bjuda mamma på det :) För min mamma är nykterist och har ALDRIG druckit en droppe i hela sitt liv och det är rätt ovanligt så tycker jag hon ska hyllas för! Jag menar det finns många nykterister som är föredetta alkolister men min mamma har aldrig druckit någonsin och det är ganska häftigt :)





Min hylla jag fått av biggan!



Kommentarer
Postat av: Christa

Vad coolt att aldrig ha druckit en droppe alkohol :)Nu blev jag också sugen på sangria när du talade om det..det är sååå gott!

2012-03-18 @ 14:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0