Cualquier cosa es posible

Jag vill ha en sån där mysig, mystisk affär med mörk belysning och massa tända ljus, där jag säljer energikristaller och sådana saker jag tycker om, längst in ska jag ha ett behandlingsrum där jag kan utföra hudvårdsbehandlingar, healing osv och denna affär ska ligga på en av Barcelonas alla mysiga, mystiska gator :) Där jobbar jag då jag har passligt för sammtidigt jobbar jag som duktig psykiatrisjuksköterska tillsammans med duktiga läkare just i Barcelona, samtidigt som jag åker titt som tätt till norden och föreläser i ett ämne jag forskat i och är bra på som jag inte vill nämna här och nu. Jag ska ha ett fint sommarhus på Åland vid havet och min lägenhet i Barcelona. Jag vet vissa bitterheter som läser detta, särskilts den åländska bitterheten många verkar lida av tycker jag bara "drömmer" men utan drömmar vet man inte ens vart man ska styra sitt liv utifrån! Vart man ska börja.. Jag har redan börjat i Barcelona en gång och jag vet att där har jag mycket kvar att göra.. Kanske jag inte lyckas med allt det här men jag tycker jag har en bra start i att:
Hittat min favoritplats: Barcelona
Fått ett jobb som jag trivs superbra på och fått min utvecklats så att jag förstått vad det är jag vill utbilda mig vidare som --> mer inom vården: sjuksköterska
Vad jag redan har färdigt: Hudtereapeut-utbildning, intresse för healing osv, En tro på att allt är möjligt!
Och vad jag har kvar:
klara mattekursen, komma in på sjuksköterska utbildningen, jobba och trivas på Åland.. inte låta något stoppa och få mig glömma bort det jag drömde om.. Som vissa tror att livet måste va så torrt och det är ingen idee.. När jag nu då bara lever en enda gång vill jag göra allt för att få allt jag vill ha gjort, gjort! sen måste man ju utgå lite efter vad man har för möjligheter, jag är inte miljonär.. men det är möjligt jag kan klara en sjusköterskautbildning, jag har redan lärt mig spanska.. Vive tu sueño ses i min affär om 10 år (;

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja du är ju verkligen målinriktad och det är en riktigt bra egenskap! Du har ju visat många gånger att du tar tag i det du vill göra så jag tror inte några drömmar är långt borta för dig. Har man en stark vilja är det mesta möjligt :)

2012-03-09 @ 11:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0