är ingen gymtjej..

Slutade redan två idag och tänkte jag skulle förverkliga den person jag önskar jag vore, den tjej som drar till gymmet! så mycket riktigt gjorde jag det. Tankade på mitt träningskort med tre gånger så nu kan jag också boka in mig på något pass. Fick de hälften billigare tack vare jobbet, så var ju okej men väl där kände jag mig inte riktigt hemma. Gick på band och crosstrainer 30 min sen körde jag ingenom olika styrkeövningar för hela kroppen en halv timme men jag längtade bara uuut! När jag var klar gick jag i en timme istället, la mig och solade på en klippa uppe brevid "pissberget" hade glömt hur fint man ser ut över Åland där uppe.. Hur gör man för att tycka det är roligt på ett gym? Hade mest ångest över att någon skulle spana in min stora röv, blä! Kanske något pass vore roligare, men vilket? För om jag inte tycker det är kul är det ju ingen ide att slösa tid och energi på det, då får jag förbränna kalorier på annat vis. Som att gå ute i det bästa som finns, det som ens som gör vi överhuvudtaget hålls levande som liv på jorden: SOLEN!

Bakom skönvik betar en häst :) inte för den har så mycket att beta på just nu men. Om man inte är så Ålandsblind och är van vid den här naturen konstant, så mycke ni ju tycka jag bor i ett naturskönt område fast jag bor i stan! Är inte avundsjuk på torra Stockolms förorter just nu men saknar Hornstull.



Tycker det borde va lite för kallt men fanns ingen hejd på henne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0