Äntligen

Yeei nu har jag ringt till nya gymnasium grejset på Åland och hon fyllde över telefon i en ansökan åt mig att få läsa upp matte A på distans, deltid. Ska alltså bli klar senast 1 juni! och allt sköts via internet med en lärare jag får ha kontakt med där. Hur man nu sen gör prov och sånt via nätet sen vet jag inte men tydligen funkar det så, hur som helst så känns det som att det är nu den här matten äntligen kommer bli godkänd och ur världen och jag är redo för att söka till sjukskötare när den dagen är kommen! Häärligt att man slipper hemska komvux i sthlm, det är borde funnits på Åland för längesedan. Bara för ett år sen var det omlöjligt att läsa upp matte A här.
Ansöker också här igenom bloggen om att få ha dig som min personliga handledare Linn!!  :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Behöver du låna matteböcker så har jag upp till C nivå

2012-03-02 @ 13:18:17
Postat av: Jenna

Jag ska se vilja jag behöver :)

2012-03-02 @ 14:07:29
URL: http://honeysduffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0