Åhh.

Vaknade sex som sagt.. skulle börja bråka med bråk då. Nu är klockan tio och vad har jag gjort istället? Dammsugit, tvättat golvet, diskat, tvättat mina converse, bytt gardiner och överkast i sovrummet från lila till vitt igen! Flätat håret, fastnat vid nyhetsmorgon, plockat ögonbrynen, kissat med Cilla, kollat 100 bloggar. Allt förutom att räkna matte, varför gör man såhär!! och nu känner jag mig sådär stressad över det att det känns som "nu är det försent kan lika bra skita i det" Jobbar hela helgen. (ännu en anledning att inte räkna matte hur ska jag då orka jobba hela kvällen) Längtar tills nästa helg!! Då kommer en av de bästa killar jag känner och hälsar på mig. Ska visa han Åland runt, han har nog glömt hur det ser ut här. Det är inte så lätt att plugga deltid då man jobbar heltid och då är det bara en kurs. Aja. Jag ska bli sjuksyrra.. jag måste få ett nyrr ryck nuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0