Vill ha en tvättmaskin

Det är massa snö ute nu! ska just gå ut på en promenad och ta med mig hem lite energi för att städa garderoben för där har det slagit ner en bomb igen.... och allt annat måste också städas för jag städa inget i fredags eller i lördags för det blev ju en riktig sangria-helg. Saknar städerskan i Barcelona hon skulle ju gärna få komma hit nu.

Ps, min högsta önskan just nu är en liten nätt tvättmaskin så jag kan få känna doften av nytvättade kläder här hemma. kan de inte bara ploppa upp en superbillig någonstans.. Jag saknar det jätte mycket, att få tvätta kläder hemma! har faktiskt ju aldrig fått göra det men tvättstugan i Hornstull då jag bodde där tre år var mysig. Den här vill jag inte använda dessutom skulle jag aldrig ha tid nu när jag jobbar heltid, att börja boka tid och sånt och om jag väl tar mig tid och släpat ner kläder och pulver så har jag aldrig den där 1 euron med mig som behövs för att starta maskinen ushh! så nu åker jag till mamma och tvättar hur roligt är det ;(

I alla fall så har jag haft en jätte bra helg!! med big m, hippo, bananen och murris.
Jag visade mina trosor åt sandra i stallet igår hennes kommentar var "de är ju bättre med spets än om det hade varit naturfärgade typ" sen visa jag dom till Sofia här hemma och hennes barska kommentar var "USH!!" Mina nya trosor är alltså sådana där riktiga mommotrosor som går upp över magen ;D men dom är coola och bra, oavsett. Bild kommer..

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha jenna du är så rolig!! vill också se dina trosor!

Finns billiga tvättmaskiner i sverige att köpa.



VA! Måste ni betala 1 euro för att tvätta? Inte ens när jag bodde i hyresrätt måste jag det? Det ska ju vara gratis?!!

2012-01-22 @ 19:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0