Jag och du Jen

Det var en gång 1 januari 2011.. eller nej vi glömmer den dagen helt förresten och spolar fram till valborg istället för det var där livet började om. Jag och Jenny satte oss på tåget mot uppsala och hade en hejdundrande skön helg. Jag vaknade upp utan den snygga klockan på armen och lätt traumatiserad av natten pga värdparet (;
Sedan rullade sommaren på i samma takt uppåt, Midsommar på föglö, Jenny höll mina kalla ben varma i sängen vi delade, mer förklädda till coola tanter på landet än i vimmlet i uppsala
Sen åkte vi vattenscoter, drack godare och godare, starkare och starkare Sangria... Vi gjorde allt mer, allt intensivare och allt med mer känsla och kärlek än förr med alla mer närvarande än  någonsin (;
och vackert var det.. så vackert..
som sagt..
Jag åkte till Barcelona och hälsade på Diana.. och gjorde mig nya bekantskaper :
Jag fick sen för mig att flytta till Barcelona och jag drack och drack, åt och drack.. och drack och åt  (upp mig 10kg) och 10000000kg i vänskap från världens alla hörn



Jenny kom och hälsa på mig till Barcelona, ok nu ska jag sluta låtsas som Jenny är min man hahahm förlåt mina andra bästisar.



Nu är det 2012. Jag hade ett bra uppvaknande, jag behöver inte spola fram till valborg den här gången för redan 2 januari börjar det bästa jobb jag haft på länge + den finaste lägenheten jag hitills bott i fick jag. yeaah följ mig och Cilla här. Min stora hundkärlek fått slicka bort många tårar och tvingat mig upp ur min kärleks-sorgs grotta i sängen. Jag orkar inte hymla och hyscha om hur jävla ont kärlek kan ta, någon behöver va ärlig så då får det bli jag.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad fiint!! <3

2012-01-27 @ 17:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0