energi chock

Jag är så jäklars förkyld, smittan går på jobbet bland alla så klart den når mig med. Började få värk i bihållorna igår och det är den värsta sorts värk jag vet, det bränner och skär så i pannan man bara inte orkar tänka en tanke. Men det går på tv reklam om en receptfri medicin som ska lindra värk i bihållorna! annars är det ju så besvärligt så att man alltid måste ta sig till läkaren för att få något mot den saken. Så var jag till apoteket och såklart är den receptbelagd i Finland men inte i Sverige tydligen :( Hittade som tur var lite rinexin kvar från sist jag hade i bihållorna men tycker inte den är så bra däremot var jag pigg som en elitidrottare på topp! Jag har gjort om totalt i lägenheten och rett upp på ställen jag aldrig orkar ta mig för. Jag fick sådana ideer. Läste sen på biverknignar att det står såhär.

"Rinexin kan förstärka koffeinets effekter och biverkningar. Detta bör beaktas vid intag av koffeinhaltiga drycker, till exempel kaffe och te."

Det märks ju verkligen kan jag säga! hoppas jag får sova i natt nu.
Syns det Cilla flyttar sig och vill va med på varje bild eller.. inte jag som bett henne.












Kommentarer
Postat av: Sara

Så fint det blev!:) ännu mysigare

2012-01-12 @ 18:07:06
Postat av: Linn

Rinexin är räddaren i nöden! Dock verkar jag vara den enda människa i världen som blir trött av dem! Kan inte ta Rinexin om jag skall tlll skolan eller göra någon annan aktivitet för jag somnar alltid efter någon halvtimme oavsett vad jag gör!

2012-01-12 @ 20:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0