oog

Wow jag är vaken! När jag vaknade 06.00 i morse lovade jag dyyrt och hederligt att jag skulle få sova vidare direkt då jag slutat jobbet! kändes lättare att stiga upp då.. men nu verar det inte bli så i alla fall för ligger i soffan och dricker battery och ska snart laga green curry thaigryta.. igår lagade jag med röd curry. En vän jag har var hit igår med en present, teater biljetter till på söndag på alandica, älskar teater! men har nog aldrig nämt det för någon alls tror jag. Så blev glad i alla fall :) Jag har planerat att åka till pappa direkt på fredag såjag får vakna upp till havsvågorna på lördag morgon och sitta still och glo på havet hela dagen och njuuta av ledigheten efter då 9 arbetsdagar i rad. Har saknat mina vänner jag inte haft ork att träffa den här veckan, så jag har lekt lite med dom i min mobil istället. Jenny höll jag tydligen på skrämde livet ur då hon trodde jag spolat ner vår vänskap i toaletten, se nedan. Sandra gjorde jag en efterlyst bild av, Sara var jag söt emot. Sofia har jag kvar att överaska.
Älskar det bildprogramet det finns hur mycket som helst att trolla till!









Kommentarer
Postat av: therese

ååh, kan du inte skicka nåt kul till mig!

2012-01-12 @ 15:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0