tröttt

Jag kan inte beskriva hur otroligt tacksam jag är för att jag efter mina tre månader borta på vift i Barcelona dimper ner hemma till ett nytt trivsamt jobb i flera veckor framöver (förhoppningsvis längre också, hoppas) Trodde inte det skulle ordna sig så stabilt och bra direkt, trodde jag skulle få haka mig fram på massa extrajobb eller gunga och må illa ombord på någon färja. Men så hade inte ödet planerat!! Börjar känna mig lite varmare i kläderna nu efter två dagars inskolning. Ligger uppe på vinden hos pappa, hade Cilla här då jag jobbade kvällspass, nära att sova över i lemland sen då istället för att köra hem. Verkar va storm ute.. Nu är jag ledig två dagar och i morgon ska jag på ansiktsbehandling! Ska berätta hur den var sen. Vet inte hur jag ska bete mig. Jag vill inte höra något prat om dermalogica, jag kan dom produkterna utan och innan redan.. Jag vill bara ligga och njuta.

Kommentarer
Postat av: Emma

De är bara roligt att veta lite vem som läser och så:) Nu fick ju jag en till blogg att läsa också;) Och du, välkommen till oss på jobbet!! De kommer att gå utmärkt tror jag!:)

2012-01-04 @ 16:09:42
URL: http://emma12345.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0