trött..

..kroppen har inte omställt sig från de spanska siestorna än... Har jobbat 07.30-15:30 sedan åkte jag och hämtade Cilla hos pappa. Vi stannade och kissade vid nabben för att det var så fin himmel jag försökte fotta! men har ju ingen kamera nu så det blir som det vill sig med mobilen istället. Birgit hade lagat korvsoppa så det räckt för sju byar så åt middag med mamma där och sedan åkte jag till mamma för att bada bullelbadkar, läste ut Katrin Zytoimerskas LCHF på mitt sätt, bok och den var percis så bra jag tänkt mig. Inte bara recept utan en massa hårt kritik om varför det är dags att banta typ i stil med"fett är äckligt och avtändande det kan du absolut inte bära mer".. gick hem hos mig i alla fall. 1 februari då jag fått lön så jag kan handla massa tillbehör börjar byter jag livsstil till en utan kolhydrater! tills jag är i mitt ursprungliga skick och då ska man ju tydligen vara så hjärntvättat man aldrig vill äta en potatis mer oavsett. Är glad Katriit den skrivit boken så man själv slipper googla en massa.

Socker har jag inget besvär med, eftersom jag inte äter godis och inte tycker om sött, bara chipsen som blir ett problem.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0