suddenly

När jag körde från jobbet ikväll var det som jag dök djupt ner i mig själv, blupp blupp.. och dök upp med världens jävla insikt! Blev rubbad i hjärta o själ igår, inte känt så starka känslor på länge och skakades om rakt fram helt mot rätt riktning! jag höll på gick in på fel väg inser jag nu i efterhand och då tog ödet saken i egna händer och ordnade mig på rätt spår igen. Onödigt att ge sig in i spel där man vet att man skulle riskera att förlora hela sig själv, så jag avstod. Alltså efter det här året släpandes på världens tyngsta hjärtesorg så vet jag varenda svaghet och ömma punkt inombords och känner mig nu tacksam över att jag tack vare den kommit tillbaks med en stark självinsikt och klokhet, redo för smarta beslut. Så jag är en aning nöjd och glad över situationen. Un poco feliz acerca de la situacion.. Skulle inte det vara för det igår skulle jag inte befinna mig där jag är i mig själv här och nu.
Det är ju bara helt jävla underbart att veta exakt varför man reagerar och känner och tänker som man gör, att man lyckats reda upp knutar som suttit så hårt hårt hårt inombords så länge. Äntligen är jag ju på väg någon vart, hejja på mig!!! Åh vad glad jag var över jobbet idag, just över att även om man har en ledsen natt så stannar inte livet upp, utan det finns kvar och man behöver stiga upp för att åka iväg och göra något viktigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0