pust tapeter

Skulle bara köpa tapeter idag "bara köpa tapeter..." det är inte bara det vet jag nu det är ett rent helvete ungefär. När man väl hittade något man tyckte om i den stora tapetdjungeln insåg jag att dyrt är det med tapeter också. Kom på jag vill ha en lila fondvägg, ringe hyresvärden (pappa) och frågade om det var ok. Det var det men däremot snörpte han åt budgeten enormt då han slängde ur sig en rulle inte fick kosta mer än 10€ så fick bege mig in i reahyllan då och där hitta jag till slut ett par vita glansiga ngt snyggt typ, hatade tapeter då jag gick ut ifrån affären och hade tagit vad som helst till slut....

Nu ska jag och nattmata hästarna med Sandra sen kör vi igen precis som igår men ännu lite till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0