nyvaken

Jag har varit så trött på morgonen de senaste dagarna, väl på jobet är jag ju pigg för då har jag fått köra en bit och hunnit vakna men jag menar de första minuterna i bilen. Jag måste tänka till och lokalisera mig var minut, "kör jag mot lemland, kör jag verkligen mot lemland nu?" för att efter nån minut igen få plötsligt panik och tänka "helvete håller jag på kör mot geta eller ngt nu, jag känner inte igen mig..tänk om jag kommer försent, osv osv. I morgon blir det via esso för en kaffe först, måste sluta köra som en zombie. Väl hemma kände jag att jag måste sova en timme bara, det blev fem timmar men skönt var det!! och städningen blev ogjord idag igen. I spanien hade vi städerska, jag har alltså inte städat på tre månader.. inte konstigt jag undrade om det inte skulle bli dammsuget snart för att sedan sätta mig ner och inse det är jag som måste göra det om det ska bli gjort. Men nu är jag sådär huslig igen lagar morgondagens lunchlåda, gröna linser och halloumi ost och stekt ägg, mmh.nyvaken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0