Ny tapetserat o säkrad framtid ;)

Säg jag har finast sovrum i hela världen, säg det! typ, nej men då jag kom hem hade min mosters man just tapetserat klar med nya fräscha vita tapeter i ett fint mönster som synd i vissa sken/ljus. Ni ser om ni tittar noga. Fattar inte hur förra hyresgästerna lyckats med den groteskt äckliga fläck som fanns på väggen. I alla fall att vakna upp nu kommer att va som att vakna upp i himlen på ett mjukt behagligt moln varje dag! mmmh :) dessutom har jag sovmorgon i morgon för jag jobbar kväll! Såg också på jobbet idag jag hamnat upp på schemat för heltid en tid framöver. Skönt det att veta man kommer ha fullt med jobb och kunna planera sitt liv utefter schemat istället för att hoppa in på massa strödagar hit och dit.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är suuper fint!

2012-01-23 @ 18:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0