inredning

Jag håller på fönstershoppar på nätet. Jag klickar alltså in en massa i varukorgen men jag kommer inte avsluta köpen. Men nån gång kanske, om de då finns kvar. Måste stoppa mig nu kan ju inte skapa mitt vardagsrum rosa, eller? känns också enformigt att köra på lila även där som i sovrummet. Men jag älskar ju lila, kan bo i ett helt lila hus och nu när jag inte bor med någon kille som tycker för mycket rosa vore osmakligt kanske jag borde passa på att köra på rosa? Det började med att jag föll för den här lampan ifrån Ellos: 50€
och dessa gardiner för bara 9€ för båda längder.
Så i slutänden när jag är klar om några månader med vardagrummet kanske det blir såhär??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0