Det är helg!!

Sedan jag körde från ett hembesök på jobbet i morse har den där härliga det är fredag känslan infunnit sig!! Föurt har jag ju inte jobbat sen ett tag på sådant sätt att helgen får den här samma heliga betydelse! men nuu så. Förra helgen var jag ju sjuk så den här helgen ska jag njuta ordentligt och ta igen med att egentligen inte göra något annat än sitta mjukt någonstans med ett glas iskall sangria i handen! behöver ingenting annat. Har i uppdrag att ta hand om en vän ;) men har inte några krav på helgen direkt.

Har inte orkat skriva här på ett tag pga jag på fritiden bara varit ledsen över x som är lika svårt att komma till klarhet med som alla x och y ekvationer är för mig. Ibland känns det som jag är på snudden av fri, snart släpper taget och jag flyger iväg men sen dras jag alltid tillbaks av någon jobbig tanke eller för underbart minne och så är jag fast i alla fall. Jag kommer aldrig glömma, kommer alltid sakna mer eller mindre men försöker lära mig acceptera den känslan kommer finnas, komma och gå, kanske någon gång avta helt.. men just nu är det ju som det är. Trots nog Barcelona gav mig en himla massa glädje och skjuts in i lyckan. Håller på planerar en Barca reunion med mina vänner runt om i världen så någon skidresa för mig är nog inte aktuellt, vill bara åka tillbaks till min käraste stad och träffa gänget.

Annars känns det som jobba är det bästa för mig just nu och jag trivs jätte bra på mitt nya jobb! Har nog aldrig blivit så snabbt bekväm och trivsam på en arbetsplats förut som denna så hoppas verkligen på att få forstätta nu i vår/sommar, är så trevlit att va närvårdare igen! Gjorde lite affärer med köks Jenna på jobbet idag, köpte ett fint linne för 2€ som sitter perfekt över bröna, bröna =bröst lärde jag mig idag!  Just ja fick hem ett brev på posten om mitt livmoderhalscancer prov jag tog förut och jag har ingen cancer stod det. Sitter nu här och väntar på en tjej som ska komma och ge mig lite päängar för saker jag sålt, 55€ borde det bli + jag tidigare idag sålde för 30€ tror jag sammanlagt den här veckan sålt gamla saker för över 100€

Tre härliga, intressantra, extremt givande fina månader i Barcelona och nu ett supertrevligt jobb direkt då jag kom hem igen, om de bara får fortsätta rulla framåt i den här fina farten så kanske jag kommer upp på ytan igen ifrån alla jävla x, y z å ö uQ igenom 5pii o så vidare känslor.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Är så glad när du och rumpan är glad!

2012-01-20 @ 18:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0