Ålänskt kött

Har legat däckad hos pappa i ett dygn och åkte hem till stan nu i eftermiddag. Skönt att ligga där på soffan för han har så många tvkanaler att glo på och så slipper man känna sig så ensam då det rusar folk omkring en men har mest sovit. Känner mig lite bättre nu på så sätt att det bara kommer segt snor ur näsan och inte rinner som en vattenkran längre, då brukar de betyda det går åt rätt håll! sen har hostan börjat avta men det är väl för jag klunkar cocillana så jag är helt snurrig i huvudet ;( Meen har ju ingen feber! förra gången jag var sjuk hade jag bara kroppsvärk och feber, nu blev det hosta och riktiga förkylningsymptom, konstigt hur de beter sig så olika i kroppen varje gång. Kommer nog ändå va tungt att jobba på måndag antar jag för jag kommer omöjligt hinna bli helt bra känner jag men det går juu, får dricka hostmedicinen bara..

Tänkte visa kvällens outfit! Den här tshirten ärvde jag av min moster Gretel som nu är någonstans där ute, saknar henne! men ibland har jag denna på mig och tänker på henne :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0