AB

Nu har jag varit till Angelas Beautybase på Ansiktsbehandling 60 minuter! Pormaskarna är borta, skönt, och så behandlade hon mitt inflamerade öga och tillfälligt jätte stora rynka jag fått pga nyårets glittersmink. Var svårt att inte ligga och tänka på vad hon gjorde och inte gjorde hela tiden dock. Allt var nog jätte bra men hon gick iväg under ansiktsmasken låg på, då låg jag och drömde om att hade fått lite extra massage istället ;) men sen vet jag att som terapeut är det såå skönt att då få tid att smita ut 10 minuter och pyssla med sånt man inte hunnit med eller bara ta lite vatten och sitta och andas så om jag hade egen salong skulle jag också passa på att lämna kunden under den tiden men jag har jobbart på ställen där man inte får lämna kunden en sekund och kan säga det är bara ett stressmoment, brukar då tex bli rädd för att behöva gå på toa under kanske den 1½ timmen man har behandling. Det var det. Har sålt Mickes lampa han lämnade efter sig i taket här! hahaa där förlora han pengar, jag fick 30€ för den och hon som köpt den kommer dessutom och skruvar ner den! Jag klarar inte av den där 80 tals fläkten som ser ut som en helikopter i taket ;( Jag vill ha en sån här boll:

Bort med dig!!



In med dig. Var du nu finns? Vet någon?


Kommentarer
Postat av: Linn

Ellos har en typ sån och flera andra liknande modeller:

http://www.ellos.se/dv/1-Hem-Belysning-Taklampor/_/N-fa4Z1z141xe?Nr=227221

2012-01-04 @ 17:41:38
Postat av: Jenny

finns på de flesta lampaffärer. Jag köpte min här i sthlm på ljushuset.

2012-01-04 @ 18:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0