två dagar i en

Tvättar min första tvätt med min första helt egena tvättmaskin - spännande! Känns så otroligt skönt att ha en tvättmaskin i hus, att slippa släpa tvätt till och från mamma eller upp och ner i tvättstugan. Då får man ju aldrig känna den där goda nytvätt doften. Dessutom tycker jag att jag kan unna mig de lite dyrare tvätt o sköljmedel eftersom jag är en ensam person som inte tvättar så mycket. Low price får bli när jag har familj.
När jag var hemma hos mamma ikväll valde jag ut vad brorsan ska ha för kläder i morgon! Jag slet av och på han nya kläder och han var lite missnöjd för man imponerar inte på tjejerna om man inte har luvtröjja, jag valde inte ut en sån.

Hans säng är den skönaste som finns, jag låg där och läste kunga skvaller ett tag efter att jag hade masserat min kund klart, jaa för det har jag gjort idag också! extra knäckat lite. Finns det något jag inte gjort idag?



in action..



renbäddat!



nyduschad och nermysad!




Kommentarer
Postat av: Sara

asså, den där morgonrocken har väl jag gett dig? flashback när gjorde jag det? födelsedagspresent nån gång?



Och ja, tvättmaskin i hemmet kommer jag behöva livet ut nu efter att ha blivit så bortskämd!:P

2012-02-09 @ 22:12:19
Postat av: Jenna

Jaa det är du som gett den till mig i födelsedagspresent tror jag väl den används flitigt :)

2012-02-09 @ 22:31:17
URL: http://honeysduffy.blogg.se/
Postat av: Sara

haha ja för jag har ju en likadan o blev så förvånad att du har en också.. men så fanns något minne av att jag köpt den men minns inte varför :P bra att den kommer till användning iaf ;)

2012-02-10 @ 18:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0