Soplåds drama

När jag och mamma flyttstädade min lägenhet glömde vi att tvätta soplådorna under diskbänken nämnde nog det åt Maria direkt typ och verkade va lungt :) Såå kom den dagen idag då jag flyttat mitt bredband hit ner och bad henne sätta ut min router så jag kunde koppla om här hemma, fick ett sms svar i stil med "Jag har satt ut den utanför dörren bakom DIN smutsiga sopkorg!" och jag bara vadå för min smutsiga sopkorg?! har jag glömt en sopkorg, fatta ingenting. Kom senare hem och upp efter routern som jag fann bakom köks-sopkorgen som var smutsig och jag bara "shiiiit nu är hon sur för att jag glömde städa den då förut och nu har hon gått och stört sig på det i evigheters evighet och NU passa hon på att pika mig som fan om det och satt ut den i samband med mitt router hämtande och menar på att jag ska ta hem och städa upp den så här en månad senare" Såå tänkte jag och prövade ringa på dörren för att fråga men ingen öppna , hjälp är hon så lack hon inte ens vill sem mig nu (tänkte jag nästan tss) skamset tog jag med min den skitiga sopkorgen ner till mig.. och fick efter en stund ett sms att hahah inte hade du behövt ta med dig den jag skrev sådär för en pik om att jag inte hunnit tvätta upp den än men såklart du ska få ta den den är ju din" Såå va ju bara ett helt storkok av missförstånd från båda håll haha, neej det är inte min sopkorg fick jag svara, den hör ju till lägenheten och är din! men gud vad mycket tankar som snurrar i ens huvud fram och tillbaka och vilka missförtrånd man kan skapa bara i sin egen hjärna. Nu är det här med sopkorgen i alla fall utrett för mig tror jag och ingen har någonsin varit sur..puuust

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0