Sköljmedel

Var till akuten tredje gången gilt i natt hoppas jag! Fick pröva på lavemang, härligt.. När man är en stackare som mig som inte kan spy upp det dåliga som hamnat i magen bara lagras det där och gör ont kanske? för efter att jag fick en flaska vätska i slang uppkörd där bak känns det mycket bättre. Hoppas jag.. vågar inte hoppas något. Eller jo, nu ska jag fyllas med massa positiv anda och bara köra rakt fram mot friskheten! Måste ställa om dygnet och förbereda mig för nattarbete på fredag. Känner mig så snurrig och svag i huvudet då jag inte kunnat äta de senaste dagarna, men jag har ju blivit smal på köpet iaf, gått ner 5 kg.

Vidare till sköljmedel! Nu när jag har egen tvättmaskin får jag äntligen mina sköljmedels-behov fyllda!
Förut var dessa mina favoriter: Softlan Aroma Therapy Speciellt den lila!


Men nu har jag hittat något mycket bättre!! Comfort Sensations! Den rosa luktar lite som hubbaububba i kläderna, jätte lätt söt och fin doft! Den blåa luktar lite mer klassisk tvättdoft har jag hört men den rosa är den jag rekomenderar! Lukten sätter sig bättre än Softlan's



Och ifall ni vill veta så använder jag detta tvättmedel:


Kommentarer
Postat av: therese

åh, jag som inte ens använder sköljmedel.. jag fick konstiga utslag för 2 år sen o på vårdcentralen trodde sköterskan att det berodde på sköljmedlet. jag tror fortfarande att hon hade fel men jag vågar inte börja ändå :P

2012-02-23 @ 15:56:44
Postat av: Jenna

Du kan väl testa en gång de finns ju för känslig hud :)

2012-02-23 @ 18:08:22
URL: http://honeysduffy.blogg.se/
Postat av: Christa

Jag använder också den rosa, den är helt underbar =)

2012-02-24 @ 18:01:53
URL: http://christasdagbok.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0