skit dag.

Vilken jävla fittdag rakt igenom!! Sov jätte länge för att jag inte ville stiga upp för att jag kände mig så ledsen, ensam och irriterad över att jag inte hade speciellt roligt igår.. Ruttna totalt på att vara i stan och ville bara fly ut till Lemland! På väg dit kör jag ner i ett jätte djupt dike och fick kräla upp ur bilen och bara jahaaaaaa... den låg liksom i 90 graders lutning dock mjukt i snön.. fick ringa efter bärgarn och stå och frysa ihjäl mitt ute i skogen.. Cilla som ju också rasa rakt ner till andra sidan bilen verka glad och pigg iaf, skulle dött om hon skadat sig. Bilen fick inga större fel heller som tur är, körde äntligen fram till mitt mål och väl framme är min mobil död och jag glömt laddaren, måste till stan iiigen.. och så går det inte att köra upp för den branta backen  ner till huset, bilen bara glider bakåt för det är för halt, så fick börja ställa upp massa brädor och grejer jag hittade att köra över för att få lite fäste..
Till på allt hade ju jag mitt smartskåp stängt dörren till köket så sluggo hade vart instängd i hallen i ett dygn utan mat,vatten och tillgång till kattluckan så fick jag ha ångest över det med.. Och så funkar inte vattnet i huset, kommer inte en droppe.. ser sen efter ett bra tag att huvudströmbrytaren i badrummet hade slagit ut sig. Så nu funkar allt, vet inte vad som händer näst, huset och jag sprängs väl i bitar i natt.
snyggt...
upp igen..

Kommentarer
Postat av: Sara

tur att allt gick bra ändå!! måste ha varit väldigt skärrande :(

2012-02-19 @ 18:25:05
Postat av: therese

fy faan :( men du greja det!

2012-02-19 @ 20:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0