Psykiatri sjuksköterska?

Känner mig så lycklig och harmonisk inuti ibland just för att det växt starkt så fram till vad jag vill utbilda mig till och arbeta och utvecklas resten av mitt liv inom! Sen jag kom hem ifrån Barcelona och började jobba som närvårdare igen har jag verkligen insett jag vill bli sjusköterska och det känns så bra att jag vill studera till det har på Åland och att det har mognat fram nu kommer så lägligt. Det hade inte varit värt innan utan det är nu efter alla erfarenheter jag samlat på mig och det jag gått igenom det är läge att börja utbilda mig till just det. (och nuförtiden har skolorna på Åland

Känns skönt att jag vet jag vill stanna och göra det här på Åland för att leva studentliv och bo på andra orter har jag redan gjort det är inget jag känner mig intresserad av alls och jag tror det vore mycket lättare för mig att orka studera då livet runt om kan se ut som vanligt. Jag kan bo kvar i min lägenhet, jag kan ta hand om Cilla, jag kan jobba extra med det jag brukat och jag kan fortsätta rida, ha viktiga vänner och familj runt mig :) Sen när jag är klar då kommer jag absolut vilja flytta bort och jobba ett tag, varför inte Barcelona! Eller någon annanstans i världen, jag kommer väl vilja ut och bara suga åt mig erfarenehter av att hjälpa människor i alla jordens hörn sen antar jag.

Sen ska jag specialicera mig vidare inom psykiatri och jag vet precis vad det är jag vill göra och framför allt vad jag har att ge.

Sen skulle jag vilja kunna säga till alla som fastnat i något jobbigt i livet, i mitt fall brustet hjärta som aldrig läkte, men vad som helst som gör man inte mår bra i sin situation att dra iväg! Mina månader i Barcelona var en sån vila för mig, jag behövde inte tänka på något där hemma bara va och lära mig spanska och få lära känna alla människor gjorde mycket.. Bara lägga hela framtiden på is. Det gav ju bra resultat för jag tror inte jag skulle kommit fram till det här annars! Är så glad över mitt jobb jag fick då jag kom hem för annars hade jag ju inte fallit in i vårdar rollen igen och känt att det är där jag vill stanna!
Sen kan ju jag öppna en hudvårdsklinik på sidan av och spruta in botox i de som vill tss.

HAVE BIG DREAMS! YOU WILL GROW INTO THEM







Kommentarer
Postat av: moster neta

hej jenna vännen - men va glad jag blir när du funderar på att utbilda dej inom vården för de är ju precis de du passar för o mår bra av, kram moster neta

2012-02-27 @ 18:35:43
Postat av: Jenny

Åh Jenna ditt hår är to die for! Och cilla är så vacker hon med, fint kort!



Minns att chip också ibland fick infall och började gräva som en galning under min lekstuga.

2012-02-28 @ 23:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0