Prinsess bebisen

Åh har suttit bänkad framför tvn och väntat på prinsessans namn! Varit så less på alla gissningar om typiska drottningnamn, lite synd om bebisen som har hela sitt liv förutbestämt sådär och monarki är lite gammaldags för vår nutida värld tycker jag. Men jag tycker Victoria och Daniel är såå underbara och gör det bästa dom kan av det dom är i! Daniels tal är alltid så klockrena och personliga och såå var de modiga och moderna och valde ett ovanligt namn som Estelle också! massa plus poäng till dom av mig!!

Kommentarer
Postat av: Sara

instämmer 100%! typ alla jag pratat med har dissat namnet o sagt att det låter som ett strippnamn och inte alls passar osv... medans jag tycker som du, skitbra att de inte valde nått som alla "tippade" på från nån gammal drottning...

2012-02-24 @ 17:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0