Måste förtränga det här.

Skulle inte förvåna mig om hela poliskåren står utanför min dörr och ringer på snart, lät just som att jag slog sönder precis hela lägenheten med allt glas jag äger och har. Tvättmaskinen centruifugerade omkull min glashylla... konstigt nog behölls glas skivorna till själva hyllan hela men allt glas och parfymflaskor osv osv gick i tusen bitar.. Det var bara för mycket att smälta, så mycket så att jag inte ens kunde reagera, jag bara sopade upp allt och låtsades som att inget någonsin hänt.

Kommentarer
Postat av: Sara

oj vad tråkigt ;( men tänk på att det bara är "saker" trots allt.. som du kan fixa nya. och bra att själva hyllan höll iaf..

2012-02-13 @ 18:59:36
Postat av: kiko

jag blir slut står den ojämt då jag sa maskinen kan t.o.m

hoppa ut i hallen

2012-02-13 @ 22:50:17
Postat av: kiko

jag sa ju att maskinen kan hoppa ut i hallen står den ojämt då ursäkta men jag skrattar så jag håller på blir slut..

2012-02-13 @ 22:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0