lite shopping

Å hej å håå! Jag har varit till Cillas jobb och pussat på henne, hon jobbar som kontors vovve nu. Sen gick jag en  sväng på stan, fortfarande inte van vid att jag känner igen folk jag möter, van vid Barcelonas sus.. Gick på bokrea och blev så glad över att jag hittade Lyckofällan i pocket! Den bästa bok som finns efter ATC. Läs den så blir ni lyckligare på riktigt. Strategin i den är lite att få fram det inte går att jaga lyckan och läsa sönder självkänsloböcker. Den är en riktig tankeställare! Hämtade hem lite mat ifrån Havtorn också som jag fick gratis för att jag jobbade som Helmer :) Tänkte det kan va bra nattmat med en sallad, läste man inte ska äta för tungt på natten. Borde sova nu men är så pigg!! kanske är lättare i morgon att sova.

Ingen kan ju påstå jag snålar med bilder iaf :) men det är mest för min egen skull jag tycker det är roligt att ha bilder till min text även om det är bild på något helt meningslöst egentligen..





Bästa boken:






Kommentarer
Postat av: Sara

älskar också såna "vardagsbilder" på ingenting, de ger texten liv!:) har nog fått de gillandet från tiden du hade bilddagbok o la ut bilder varje dag :)

2012-02-24 @ 18:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0