Jag åt mat också

Oj jag glömde dagens middag. Försöker gå från flodhäst till trimmat lejon igen men går väl sådär.. Skiter i LCHF det är för sekt-aktigt! satsar på GI istället! verkar lite vettigare :) Idag lagade jag köttfärsås och istället för pasta så kokade jag vitkål, gröna linser och lite couccus och åt en granatäpple sallad med lite fetaost till.

Sen åt jag faktiskt vid köksbordet, mina matsällsap brukar va tvn eller skvaller, ibland datorn men då blir man allt för okoncentrerad. Sånt är livet som singel.. Skönviksligan borde ordna matkvällar..


Kommentarer
Postat av: Sara

GI tror jag mer på också :) bra där!

2012-02-02 @ 11:12:28
Postat av: Jenna

Jaa för med gi ska man ju bara försöka få i sig kolhydrater med lågt gi och undvika de med högt och fullkorn är bättre och allt sånt där vanligt tänk man har ganska automatiskt i huvudet o jag egentligen alltid ätit efter med mörkt bröd osv bara ska försöka göra det ännu mer strikt

2012-02-02 @ 16:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0