Hmm

Djur brukar ju känna på sig saker vi inte gör och nu kanske Cilla känner på sig att jorden sägs gå under i år för hon har börjat gräva en tunnel under mammas hus, hon har grävt som en galning hela dagen under altanen så ingen lätt arbetsplats heller och det hör inte alls till vanligheterna att hon gräver. I morse vaknade jag i ett järngrepp av hennes ben runt mig och nosen över halsen, kändes som en tung sten legat på mig. Nästa gång låg jag intryckt som en sill mot väggen. Hon får fortsätta gräva i morgon när jag lämnar henne till momma.

Kommentarer
Postat av: kiko

stack upp ett par vita öron i Luddes hundgård kan hon ha grävt så långt??

2012-03-02 @ 12:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0