frihet!

En av världens bästa platser jag vet måste vara pappas hus och mark, här finns det ingen väg bilar kör förbi på, ingen människa som är ute och går, jag kan gå naken ut och skrika på altanen om jag så får lust! vore det sommar skulle jag ta mig ett kvällsdopp och ligga på stranden eller en klippa just nu.. men men istället sitter jag inne med tända ljust och en nyöppnad rött Amarone och njuter av tystheten! och mörkräddslan som smyger runt hörnet men den försöker jag ingorera, får ta mig en ordentlig sängfösare sen eller ngt.
Jag ser efter söta sluggo! i morgon får han klara sig själv. Han har kattlucka så han klarar sig fint..
men tänkte det vore snällt av mig att ge han sällskap såhär en fredagkväll..
Klippte mig idag, ni ser min riktiga läng längre ner.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh så fint! Jag skulle också vilja vara på en sådan plats. Bara få vara ensam med djur! Underbart!

2012-02-17 @ 19:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0