För att va kossa en dag

Idag har jag varit Helmer! Fått så mycket kramar och kramat de killar jag tyckte skulle få sig en gosig kram, skönt att va anonym. Var sjukt varmt och svetten rann hela tiden  så var nog som et ordentligt tränings pass där inne men roligt! I slutet av min lilla arbetsdag fick Helmer syn på sin mamma och då tog jag mina stadiga kossaben och sprang 10 meter rakt fram och kramade henne måste sett roligt ut :) Vill absolut vara Helmber igen. Jag fantiserade lite att det vore det ultimata tillfället att råka stöta på sitt ex i denna dräkt men det slapp jag göra (;




Kommentarer
Postat av: jenny

Jenna du är för underbar!! haha!

2012-02-18 @ 17:49:03
Postat av: kiko

Jag tycker du passar perfekt som ko den dräkten skall du på dig alla dagar o när du går på stan

2012-02-18 @ 18:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0