¿Estás contento ahora sara

¿Estás contento ahora sara..(är du glad nu Sara?) När jag handlade mat idag (bara för att jag inte kan äta vanlig mat nu var jag så sugen på mat jag behövde göra en riktig stor handling) såå skulle jag köpa pyttipanna och till all ovanlighet så var en vegitariskpytt billigare än den jag tänkte ta.. så jag tog den.. och jag ska äta den och recencera den någon dag (; Jag kan stäcka mig att försöka äta mindre kött i vardagen.. Tycker ju också synd om djuren, därför åt jag förut inte kött på fyra år. MEN efter en sommar för mycket i kopnäs dregglande vid pappas grill har jag blivit beroende av blodig oxfile och den lämnar jag aldrig..
Annan mat jag köpte var massa GI-mat, rensade ur alla skåp så nu har jag bara fullkornsprodukter hemma :) Jag tror inte på LCHF att det kan va bra i längden att utesluta kolhydrater helt. Låter då betydligt sundare att istället äta de kolhydrater som är långsamm och nyttigare för kroppen. Jag har ändå alltid ätit mörkt bröd och tänkt på det så är inte så stort steg jag måste ta.

Är ju svensk vara så antar den finns i Sverige då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0