cc.

Jag och min tjej ser på Wallander..
visste förresten det skulle bli värre.. har legat blixstilla o förlamad av illamående som än inte gått över, vill bara spy om jag bara kunde... lovar jag fått magsjuka också.. mår så sjukt illa bara vattnas i munnen o kallsvettas o blää, men kan omöjligt spy fast hela magen drar ihop sig o gör sig redo :( Jag har inte spytt sen jag var 8 år, min kropp ha glömt hur den gör och då mår jag såå ännu sämre av det som finns i mig som vill upp ;( Hoppas de går över i natt annars blir det tufft att jobba. Men som de är nu mår jag för illa för att sova, känner jag får kväljningar bara av att skriva nu, nåja jobbar kväll så hinner piggna i förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0