boxersice

Åhh jag har blivit frälst! Min kusin ringde och frågade om jag ville komma med på boxersice och det gjorde jag. Var min gamla gymnastiklärare från högstadiet som ledde det hela dessutom och hon är så härlig :) kom ihåg mig gjorde hon också. I alla fall det var så _ROLIGT_ Så skönt att få boxas lite! + det är sån variation hela tiden och att man är två och två och byter av liksom. Skulle jag tex sitta på en spinning cyckel skulle jag bli rastlös men det här var den perfekta träningen för mig! Fick sån kontakt med min kropp jag inte fått förut!! Inte den där se sig i spegeln och va nöjd eller missnöjd med det yttre utan jag såg mig i spegeln och bara tänkte "bra där tjejen!" och insåg sen men det är ju jag ju! och blev stolt över vilken styrka och kraft min kropp har! Att jag är i mest toppform jag vart på mycket länge! Glad över varje muskel och ben som fungerar och till så mycket använding jag kan ha min kropp till! som jag kan göra så mycket mer roligt med än sitta i soffan typ, aaahh nu kommer jag bli träningsfantast verkligen. Det som är bra med att träna med Pernilla är ju att man inte behöver binda upp sig utan bara smsar och frågar om de finns plats och så kostar de bara 6€ per gång :) supernajs. Var kul att svettas lite med kusinen, dock blev hon lite störd på mig som inte svettades! vet inte vad jag hade för fel men kunde inte svettas men tror jag säkert tog i lite försiktigare än jag kunnat eftersom de var första gången. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0