amigos

Idag har jag lämnat bort min flicka till extra matte/husse över helgen nu när jag jobbar natt men i natt som ju är en vanlig natt innan jobb blir ensam.. Jag försöker hålla mig vaken lite längre ikväll så jag ställer om dynget lite, ska bli spännande att jobba natt sen!

Följer Sandras fotspår och lagar smooties, den här innehåller: hallon, blåbär, passionsfrukt, banan och en skvätt filmjölj 3% fett. Boken är en bok jag tycker ni ska kika i! jätte bra, precis en sådan bok en människa som vill hinna upptäcka så mycket som möjligt av världen vill ha.



Nu är jag hemma men så här mysigt hade jag ute i pappas tomma hus innan jag blev sjuk.



Kanske jag visat håret redan..



Härligt att vakna upp till! (förutom med förstoppning)



Känner att jag varit för lite i mitt egna lilla hem men eftersom jag hatar utsikten av stad utanför nuförtiden så har jag börjat försöka distrahera bort blicken med att hänga fina saker i fönstren istället (: Det här hjärtat köpte jag på sparhallen idag för pengar jag fick av att panta burkar (; När jag vart duktig och pantat burkar jag unna mig något fint för pengarna därför pantar jag alltid på sparhallen för dom har ju allt man vill ha ;)





Jag har många och jag har många nära vänner, vad som nu är många? mer än bara två tre nära vänner tänker jag då.. Kan inte förstå hur just jag lyckats så bra med vänskapen i livet, de är helt otroligt underbara dessa vänner och dom vill vara med mig! Föralltid hoppas jag, jag menar marta föreningen har vi ju redan färdig ordnad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0