Vill du hångla med mitt stål?

Idag har jag varit till tandreglerare och det var en hemsk upplevelse som alltid hos tandläkaren.. i maj ska två baktänder dras ut och i agusti får jag tandställning i 1-1½ år! Kul, nja..  Men jag ska väl leva rätt så länge till och blir rätt häftigt att göra det med raka tänder då det är något jag aldrig har haft! Jag var ju med om min lilla cykelolycka i sommras då den redan från början snea tanden tog stryk så får allt på försäkringen, tandställning är annars dyrt efter 19 år.. Nog hade det ju varit att föredra om jag inte hade varit så envis då jag var liten och haft det överstökat nu men då kom den här cykelolyckan och fick fart på det hela. Inget ont som inte för något gott med sig.. Frågan är om jag kommer bli okysst i ett år nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0