te extraño

Känns som hela den här dagen går åt till att sitta och sakna människor. Kommer sakna ihjäl mig efter Jenny. Saknar Sara.. saknar Linn, Tim och inte nog med dom.. Ngt förslag på ngt roligare jag kan göra? Känner mig ju inte direkt på något gott humör för att hitta på det där roliga, ska försöka tvinga mig. Tycker bara det inte finns något fint och bra i den här saknads känslan den är bara tung och jobbig och den vaknade jag till. Omöjligt att somna om, dra täcket över huvudet och gråta eller stiga upp, jag steg upp men har fortfarande inte kommit ifrån den här deppiga känslan.


Kommentarer
Postat av: Sara

förstår dig, har också lätt för att sakna folk. det blir som en slags tomhet som hela tiden finns där.. men tänk på att du har oss alla även om inte alla är runt dig!

2012-04-01 @ 16:14:21
Postat av: Jenna

led ju massor av den här tomhetskänslan i sthlm!! jag var ju helt förstörd efter en helg då jag umgås med någon och sen satt där själv igen.. det känns bara som att hela världen dött och känslan vägrar släppa fast jag nu blivit expert på att leda bort jobbiga känslor.. men tomhet, det går inte att kämpa emot :(

2012-04-01 @ 17:21:07
Postat av: Linn

Jag suger också på att sakna folk på ett bra sätt! Kom hit!

2012-04-01 @ 20:10:39
Postat av: jenny

Vi ses snart gullisjenna!

2012-04-02 @ 07:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0