Ibland händer det:

Shopping av kläder sker inte ofta längre, inte som när jag bodde i Stockholm och Barcelona direkt. Lite tråkigt, nu gäller det att hets-shoppa varje gång man är ifrån ön istället liksom och under tiden har man missat en massa fint som kommit och gått i affärerna, en nackdel med Åland men för liten för att jag ska tycka illa om Åland för det just nu! Det jag skulle komma till var att jag ju igår ändå hitta mig en DRÖM! det var längesedan men den bara skrek JENNA! och det var ingen tvekan om saken, den skulle jag ha oavsett pris.

Kommentarer
Postat av: Sara

DEN VAR JÄTTEFIN! vartifrån? (inte meningen med caps)

2012-04-19 @ 18:19:28
Postat av: jenna

kaph all eller hur de stavas nu igen..

2012-04-20 @ 08:26:15
Postat av: S

Seriöst från KappAhl?

Paxar för att låna den någon het sommardag (;

2012-04-23 @ 09:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0