Eftermiddag med brorsan

Det verkar bli en riktig syskon helg för mig! Pappa ringde och fråga om Angelina kunde vara med mig några timmar i morgon (: Thimmy har just åkt hem. Han skulle inte orka göra något då han hade varit i skolan hela dagen så vi har bara varit hemma men innan det behövde jag köpa hårfärg och vin. Hitta ingen parkering utanför alko och var tvungen att snurra några varv för han sa "Du kan glömma jag tänker gå många meter för lite alkohol och hårfärg!! Vin var jag tvungen att köpa för jag ska laga sangria ikväll och testa en ny läsk! Jaffa har kommit ut med en ny lemon/citurs variant som påminner väldigt mycket om fanta lemon så jag gissar på att det kommer bli precis lika supergott som sangria på fanta lemon är..



Fina fötter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0